and the spies came out of the water

Wow, jag måste verkligen försöka bli lite mer konsekvent när det gäller att uppdatera denna.

Första dagen på jobbet i söndags, var riktigt kul faktiskt. Men man var lagom mör i benen och fötterna efteråt.
Jag säljer, hanterar och fyller på godis, glass och läsk. Vilket man får äta/dricka hur mycket man vill av. Inte bra.

Jag åkte på en redigt mysig böter igår också, 1200 spänn.
tappade mitt busskort i söndags, skulle hämta ut ett nytt samma dag men det var stängt.
Igår skulle jag åka en bussresa på kanske 1 minut(hade tagit 4 minuter att gå), och då kom Herr Kontrollant.
"Ka-tching" sade det, och så hade Västtrafik tjänat 1200kr :)
Men ja é inte bitter!

That'll be all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0