mitt i staden över stekheta plåttak står tiden frusen still

Jag är i Skåne.
"Firar" påsk hos mina föräldrar i Åstorp.
Påsken är en jävligt överskattad helg, helt värdelös.

Iaf så känns det ganska skumt att vara här.
Det mesta påminner mig om Johanna..
Knutpunkten känns inte som världens säkraste ställe heller, håller bara till en massa drägg där.
Tacka vet jag Göteborg!

Imorgon ser det ut som det blir fest med Tony och Krille!
Ante skulle komma ner han med, så jäkla najs! :D
Dom ville köra tvådagars, vi får se hur det blir ^^
På lördag eller söndag tänkte jag träffa Sanna.
På måndag åker jag hem igen, och tar Ida med mig :o
Hon vill hälsa på!

kent - 2000, en av kents bästa låtar.
otroligt stämningsfull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0