all i need is the air i breath and somewhere to rest my head

Kaos.
Gårdagen(lördag) var kaos.
Mycket folk i parken(~28'000), vilket innebär: mycket att göra.
Jag hade stängning och jag hade så lite mynt i kassan att jag fick växla halva kassan.
Gjorde lite fel med tiorna när jag skulle växla, vilket fick tjejen i Centralkassan att bli lite putt på mig :(

Sen skulle vi åka hem. Då var det en tant(aningen förfriskad, och annat..) som låg i en busskur på Korsvägen och ville att vi skulle ringa polisen.
Patrik ringde, men 112 hade antagligen redan tillräckligt att göra(lördagkväll i Göteborg) så de skickade ingen.
Hon reste sig sedan och "gick" därifrån.

Väl på femman så ropade spårvagnsföraren att Götaälvsbron hade fastnat i öppet läge(det är en klaffbro) och inga bussar eller spårvagnar kunde komma över.
Vi drog till Centralstationen och gissade på att 25:an skulle åka via Tingstadstunneln, vilket den gjorde som tur var.
Lite information om det hade dock inte skadat.

Klockan tio över ett var jag hemma, en timme och fyrtio minuter efter jag slutat.
Kunde inte varva ner, så jag kunde inte somna. Somnade till slut en stund efter två.
Sedan gick jag upp nio, hade öppning i morse.

Idag har dock varit en lugn dag med ~11'000 i parken.
Blev mycket påfyllning med andra ord.

Imorgon har jag öppning igen, likaså tisdag.
Jobbar 13.30-21 båda dagarna.
Sen är det tre dagars ledighet.

---

And I don't know where to look
My words just break and melt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0