all this feels strange and untrue

Jag är i en svacka.

Orkar inte skriva så mycket om matchen igår.
Spelade 70 min, fick kliva av pga krampkänningar.
Gjorde väl en ganska hyfsad om än ringrostig match.
Vi förlorade, 3-2, och jag missade öppet mål på en hörna.
Great.

Dagen började inte lysande, försov mig med två timmar(vaknade 11 ist för 9).
Stressade mig till bussen, som glatt körde förbi mig trots att jag stod vid hållplatsen. Wtf?
Stämplade in en minut(!) försent, vilket gav mig en "prick". Underbart.
Annars har det gått ganska bra, varken mycket eller lite att göra.
Men med ~12000 pers i parken fanns det iaf gott om folk.

Imorgon ska jag på Liseberg(åka karusell för en gångs skull!) och sen kolla på hockey, det är Sverige - Norge.

Och jag är besviken.

Kommentarer
Postat av: rebecca

ååhåhåh headern<3

2010-05-11 @ 18:50:58
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; jag lägger till dig då (;

ska bara fixa en sak men snart så ska jag lägga till dig haha :P

2010-05-11 @ 19:32:30
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0