att fånga en fjäril

Tänkte skriva ett långt inlägg, men orkar inte..

Jönköpings stad suger iaf, likaså deras kollektivtrafik.
(Dock åkte jag gratis med mitt Västtrafik-kort, något som jag aldrig kommer fatta.)
Jag hade det iaf trevligt :)
Sara och Pixi tog hand om mig!

Imorgon har jag uppföljning på min arbetsplatsutbidning, jobbar mellan 19 och 22.
Sen jobbar jag lördag-tisdag!

Orkar inte riktigt yttra mig om Sveriges bronsmedalj i hockey-VM, även fast jag hade planerat att skriva ganska mycket om det.

---

Och dom små, små orden är svåra ord
Och dom hårda orden är enkla ord
Jag fick chansen, du gav mig chansen
men nu är det för sent
Nu är det för sent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0