ett tidsfördriv att dö för

Jag gick upp 07:45 idag, vilket är väldigt tidigt mina mått mätt.
Skulle ut och springa innan jobbet tänkte jag, men var fan har jag lagt mina löparskor?
Kan för mitt liv inte hitta dem.. Otroligt störande.

Det ser inte ut att bli en toppendag idag(vädermässigt då alltså, ingen pessimism här inte), vilket innebär mindre att göra på jobbet.
Jag vill ha mycket att göra, så dagen går fort!
Idag har jag iaf öppning, jobbar 10:30 till 18, inte speciellt länge :)
Imorgon har jag mellanpass, jobbar mellan 13 och 21.
Efter det är det bara att åka hem och packa inför måndag!
Då åker jag till Jönköping :)

Nu ska jag lyssna lite mer på Bullet For My Valentines nya album och fixa mig en härlig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0