tremble, little lion man

Kom hem från jobbet för en halvtimma sedan.
Slutade halv elva, och det tog en och en halv jävla timma att komma hem. Suck.
Nu är jag dock ledig i en vecka. Känns dock ganska sjukt att vara så lättad efter bara tre dagars jobb.
Att jobba på Liseberg tär på en dock. It ain't no walk in the park, som man skulle sagt i staterna.
(Eller; It ain't no Jansons Frestelse som Jakken skulle sagt, det är dock en helt annan historia.)

När jag kom hem undrade Nanja om jag ville ha mat. Jag kunde inte säga nej.
Quornfilé med potatisgratäng och svamp, sjukt gott.
Känns också ganska skönt att denna "storhelg" är över, på tal om nåt helt annat.
Istället för att supa bort två dagar har jag istället gjort lite nytta, och tjänat pengar :)

Ska kolla klart på Invincible nu, Mark Wahlberg är grym!
Imorgon är det träning med Landala.

---

but it was not your fault but mine
and it was your heart on the line
i really fucked it up this time
didn't I, my dear?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0